lördag 15 oktober 2011

Jag lyssnar otippat på Melissa Horn

Alla älskar Melissa Horn och jag har inte varit en av dem. Det lilla jag hade hört gillade jag inte. Men så en höstdag när jag åkte ner med familjen till Vimmerby och Astrid Lindgrens värld tänkte jag att jag skulle ge det en chans. Barnen tittade på varsin film i bilen och maken som hade jobbat natt låg och sov bredvid mig så jag hade gott om tid att lyssna.

Min första tanke var att hon sjunger bra men att låtarna är deprimerande. Jag undrade ett slag om det bara var jag som upplevde det så men jag fortsatte lyssna hela vägen ner. Sen var det bra med det. Jag hade konstaterat att hon sjunger bra men att det var deprimerande så det var inget särskilt för mig.

En dag kommer jag på mig själv att jag sätter på Melissa Horn om och om igen. Och jag inser att jag älskar det =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar