måndag 19 december 2011

Jag är tillbaka

Tiden har verkligen gått sedan jag skrev kontinuerligt här på bloggen. Jag har pluggat en del så jag har tyckt att jag suttit tillräckligt vid datorn men så fick jag för mig att kika in på bloggen nyss och såg inlägget "Hur illa kan det bli?" och jag kände att jag ville ge lite info hur det gick. Började jag träna eller är jag fortfarande en soffpotatis?

-Jag tränade, och jag tränar fortfarande =)

Och volangerna är både färre och mindre ;-) Superroligt! Mitt mål är att bli mer slimmad och mer fast. Tidigare har jag varit fokuserad på en särskild vikt men har äntligen insett att det är totalt oviktigt. Det insåg jag efter jag tränade för fullt och vikten stod helt stilla men ändå blev jag mindre. Vikten är enbart en siffra och det viktigaste är att jag får min slimmade och fasta kropp. Fast jag får kämpa för den...haha...men snart så ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar