måndag 12 mars 2012

Ensam på vift

Jag är på en liten shoppingtur med veckohandling, inköp av diverse till huset och viktigast av allt vårblommor. Jag har bestämt att våren är här nu och därför ska jag liva upp krukorna vid entrén, som det ser ut nu med hel- och halvvissna blommor är ingen hit. Dock känner jag väldigt tom och ensam just nu, barnen är iväg på skoj med sina mostrar och kusin så jag är helt själv och det känns otroligt konstigt och ovant, någon av barnen är ju alltid med. Var till och med tvungen att tänka till en extra gång när jag åkte från förra affären , jag var lite orolig för att jag hade glömt sonen...haha..

Hönsmamma som jag är har jag tagit upp telefonen säkert 25 gånger sedan barnen åkte för att höra hur de mår men jag kämpar på så inget samtal har ringts ännu ;-) jag tror att det är bra för mig att inte ge efter för de där hönsmammafasonerna jämt ;-)

Hoppas du har det bra i vårvärmen, här är det 15 grader och jag njuter =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar