fredag 9 mars 2012

Laddad för Melodifestivalen

Jag är så otroligt laddad inför morgondagens final av Melodifestivalen, det ska bli SÅ roligt =) Min förhandsfavorit är Danny som från förra årets medverkan fick kommentaren av mig att jag inte är så mycket för honom vilket nu har ändrat sig under det här året. Jag tror han vunnit min röst genom att han rör sig så snyggt ;-) Men låten är bra, absolut, men det finns många fler låtar i finalen som är bra. Utöver Danny gillar jag Loreen, som jag dock har ledsnat lite på efter allt radiospelande, och Lisa Mis....haha...*googlar snabbt* Miskovsky, tänk så lätt stavat. Men även David Lindgren och...haha..som sagt det är många bra låtar med =)

Jag kommer sitta bänkad i morgon med godispåsen i högsta hugg, om inte min käre make har ätit upp den vid det laget vill säga ;-) Det blir nog till att ta det säkra före det osäkra och köpa en varsin godispåse =) Inget ska få förstöra min Melodifestivalen final! ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar