söndag 18 mars 2012

Slit

Eftermiddagen spenderades i trädgården med fixande för vår och sommar. Och det slog mig när jag krattade och rensade ogräs för fullt att jag hade förträngt sedan i höstas vilket otroligt slit det är att ha en fin trädgård. Det jobbiga arbetet är verkligen inte roligt..
Varje vår och sommar sedan vi flyttade hit har vi slitit med att få den, då, ler-åkern till att bli en trevlig trädgård. Förhoppningsvis blir vi klara i år så vi äntligen kan få njuta och ta det lugnt någon sommar =) Det är mycket mer slit att anlägga en trädgård från grunden än vad man kan tro..

3 kommentarer:

  1. Hejsan.
    Jag och min man är intresserad av att bygga just Domherren och undrar därför över lite prisuppgifter m.m. Det vore jättesnällt om du kunde svara på det. Det vi undrar är vad totalkostnaden blev för er att bygga ert hus inklusive vatten/avlopp, tomt + tomtarbete och allt runtikring... Du kan maila mig på carolineblixt@yahoo.se Tack på förhand!

    SvaraRadera
  2. Hej Caroline!
    Jag har skickat ett svar till dig på din mail =)

    Vänliga hälsningar
    Nathalie

    SvaraRadera
  3. Hej Nathalie, sitter och spanar in husbyggarbloggar och stötte på ert fina hus!Jag har lite samma frågor som Caroline ovan och undrar om du har något att dela med dig av? Undrar också vad den vita färgen på ert hus heter? :)Min mailadress är:jennie.j.eriksson@gmail.com
    Tusen tack på förhand!

    Mvh Jennie

    SvaraRadera