torsdag 8 mars 2012

Fyndade wallies/ väggdekorer

Igår fyndade jag wallies på Sweet DecoShop (fynden finns via Facebook). Det blev små myror som ska få krypa ut med väggarna i barnens allrum samt tvättsymboler som ska snygga till tvättstugan tänkte jag. Jag är förväntansfull över hur det blir, jag har inte hunnit sätta upp dem ännu men jag hoppas att jag ska få tid med det idag =) Bilder kommer då givetvis =)

På deras hemsida finns så otroligt mycket fint, särskilt till barnens rum. Jag ska erkänna att jag blir lite lockad av att byta ut dem som barnen redan har i sina rum mot några av alla fina från Sweet DecoShop men maken kommer aldrig se nyttan i det ;-) "Plurr" och de med monster är mina favoriter till barnrum.

Ps. På facebook är det galet bra priser på det de rear ut!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar