fredag 2 mars 2012

Full rulle i Vita huset i Backen

Det är full rulle i Vita huset i backen, jag pluggar för fullt igen med inlämningsuppgifter som ska lämnas i denna och nästa vecka så det händer inte så mycket annat i mitt liv just nu. Dock ska jag ta en paus i morgon då jag och dottern ska gå på Melodifestivalens genrep till andra chansen. Dotter gillar Sean Banan så det var viktigt för henne att få gå på det =)
Hon kommer få en full dag i morgon då hon först ska gå på Sara Edwardssons allsång för barn med sin moster. Sedan kommer jag hämta upp henne direkt efteråt och åka raka vägen till Melodifestivalen. Hon är fullbokad mitt lilla hjärta....och bortskämd ;-)

Så nästa inlägg här blir väl när vi har varit och sett genrepet, så nu -åter till böckerna. Hoppas du får en riktigt bra fredag i solen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar