torsdag 30 december 2010

Barnkläder

I total brist på idéer vad jag ska ha på mig i morgon byter jag fokus mot kläder till barnen. Det är så mycket enklare och roligare.
Jag funderar på om man kanske ska passa på att handla lite mer Nova Star kläder av den här kollektionen innan den nya kommer. Jag har ju redan handlat det som fanns i mina barns storlekar på Kanel form&design här i stan och min favoritaffär på internet är Babyshop som tur är också har NS-kläder =) Den stora fördelen med Babyshop är att de har låg frakt (om jag minns rätt är det bara 29kr!) och jättesnabba att skicka paketet. Varje gång jag har handlat därifrån har paketet kommit på 1-2dagar vilket passar mig perfekt. För jag är ju sådan att jag helst vill att paketet skulle komma igår om jag beställer idag...vänta är inte min starka sida.

Den här är ju så fin. Sonen har (givetvis) en redan men en till i större storlek kanske vore något...   



Bild från Nova Star
Bild från Nova Star


Det känns nästan som våren ligger i luften då man ser den här tröjan. Nej nu måste jag spana in vad som finns kvar av NS på Babyshop...

2 kommentarer:

  1. Har också beställt NS-kläder till Saga :) Dom har ju så fina kläder :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vad roligt =) Visst är de fina, jag älskar dem =) Kram

    SvaraRadera