onsdag 29 december 2010

Dop

Min lilla systerdotter ska döpas i januari och jag är som jag är så givetvis letar JAG efter sånger till dopet ;-) Har hittat flera stycken jättefina men vi får se vad min kära syster tycker..haha...det kan vara helt tvärt om ;-) Min favorit är "Ett liv"



Sen har jag givetvis mina favoriter som jag hade till mina barn men jag gissar att systern min vill ha något eget.. På sonens dop sjöng Lina Björkborg "Nu har det landat en ängel" med 'hon' utbytt mot 'han'. Så fint! Efter jag lyckats radera filmen från dopet anlitade jag Lina att spela in den på skiva så jag hade kvar sången iallafall. Lina är snäll hon =)
Här är Niklas Strömstedts orginalversion

2 kommentarer:

  1. På min dotters dop sjöng min Gudmor "älska mej för den jag är"
    Det va super fint!!!

    SvaraRadera
  2. Ja just det, den är ju jättefin. Tack för tipset! =)

    SvaraRadera