fredag 31 december 2010

Nyårsafton -morgon

Jag vet inte varför men dagarna stämmer inte, efter julafton har jag blivit totalt dagvill så jag kan inte riktigt ta in att det faktiskt är nyårsafton idag.
Det innebär att jag fortfarande inte har bestämt mig för vad jag ska ha på mig, vilket kan bli en upplevelse då jag står framför garderoben arg som ett bi för att jag inte har något att ha på mig. Haha...dock inte lika arg som youtube-klippet jag såg för någon månad sedan. Men jag kommer utan tvekan ångra mig att jag inte gick ut på stan och köpte något. Men det är ju så tråkigt och framför allt nu när det är rea och alla kläder antingen är slut eller hänger inklämda i ställ så man inte hittar något. Nej, om (NÄR) jag inte hittar något i garderoben får jag helt enkelt skylla mig själv. Jag borde verkligen gå och titta i garderoben...


Så här arg kommer jag inte bli i allfall ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar