måndag 27 december 2010

Fynd på REA

Jag verkligen avskyr att gå på reor just av den anledningen att jag inte vill leta efter fynd, de ska bara ligga där och vänta på mig helt synligt i en prydlig hög. Men när mitt absolut favoritmärke bland barnkläder reas då kommer jag utan att blinka. Så vad är det som kan locka ut mig bland folkmassorna? Jo, NOVA STAR. Som jag älskar deras fantastiska färgrika kläder. Idag bar det iväg till Kanel form&design i Nyköping där den rosa-röda långärmade t-shirten och den rosa vinterjackan till dottern och ett par jeans till sonen inhandlades. 30% på allt från Nova Star utom mössor och vinterjackorna som var, helt otroliga 50% rabatt på =) rusa dit om ni har möjlighet.
Efter att POPs hemsida brakat totalt då deras rea började gav jag upp mina försök att handla där men jag kunde inte helt släppa ett par rosa byxor till dottern så jag skickade maken min till POP på stan och han köpte dem där istället. 170kr mot ord.pris 345kr, ett kap =)

Jacka och tröja Nova Star, byxor POP 

Riktigt nöjd med sina kläder

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar