onsdag 29 december 2010

Panik!

Dop och sånger ja, men vad tusan ska jag ha på mig??? På något konstigt sätt har kläderna i garderoben krympt en aning...jag vet inte hur det gått till men maken lovar dyrt och heligt att han har tvättat ALLA mina kläder i 90grader så det kanske beror på det..  (Han är för underbar)
NYÅRSAFTON!!! Vad ska jag ha på mig på nyårsafton? Här oroar jag mig för kläder på dop i januari när jag inte ens tänkt tanken på nyårsafton. Jaha och på fest ska man så folk kommer se mig, då kan man med andra ord inte ta på sig vad som helst. Tänk vad skönt att ha mina bebisblå SOBEA byxor, ett linne och raggsockor. Nej, det går inte att se ut så. Haha...jag går inte ens ut till brevlådan med dem på mig. Men för dig kan jag göra ett undantag...du säger väl inget till någon ;-)
                                                                       Festklädd?

Inte snyggt men ack så skönt. Men jag njuter av SOBEA ikväll och så letar jag vidare i panik efter kläder till nyårsafton.

Tips: Gravid? Då är Sobea byxorna perfekta. Så otroligt sköna med hög mudd som går upp på magen. Hannah Graaf tipsade om dem och jag ångrar inte en sekund att jag köpte dem då jag väntade sonen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar