fredag 31 december 2010

Gott Nytt År

Kläderna är valda, duschad, piffad och sminket är på plats. Det var lättare än vad jag trodde att välja kläder. Jag slapp bli arg som ett bi och frustrerad som få. Skönt!
Efter jag konstaterat att klänningen som jag främst hade i tankarna måste ha tvättats både en och två gånger i 90grader av maken ;-) så föll valet på en svart kjol och en grå blus. Det blir bra!

 Snart bär det iväg till våra goda vänner där vi är fyra par som ska ha en trevlig kväll tillsammans. Våra vänner har två döttrar så barnen kommer ha det roligt också. Jag funderar dock över hur pass 1,5års-anpassat deras hem egentligen är, har aldrig tänkt på det. Vår son är på precis allt så i värsta fall kommer jag eller min make få punktmarkera sonen för att undvika olyckor...haha..det ordnar sig. Jag ser fram emot kvällen och jag är säker på att vi kommer få det jättetrevligt =)


Hoppas du får en toppenkväll och jag vill önska dig ett riktigt Gott Nytt År!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar