onsdag 29 december 2010

Försenade tackkort

Jag blir så trött. Vi gifte oss i höstas och jag var verkligen inte den snabbaste att bestämma mig hur tackkorten skulle se ut för jag har sådan beslutångest. Men till slut lyckades jag iallafall bestämma mig och skickade iväg ordern. MEN tackkorten skulle kommit för länge sedan nu. Jag har varit i kontakt med företaget och de säger att de skickat dem men skyller på posten som kämpar i snön. Och jag förstår att posten blir något försenad men absolut inte så här länge. Jag skämdes redan innan för att jag inte skickat tackkorten men nu vill jag gömma mig... Jag hoppas att de kommer i morgon.


Till alla våra underbara gäster på bröllopet: Vi är så otroligt glada för att ni kom och tusen tack för er gåva. Tackkorten kommer så fort jag bara får dem.

2 kommentarer:

  1. Haha jag började fundera på om du skickat dom och kom och tänka på att vi flyttat och så....tänkte så det inte hade kommit bort med posten och du skulle tro att jag inte tackade för tackkortet haha....du ser man oroar sig ju för allting haha....Kram Marie Ps:vad kul att du bloggar jag älskar bloggar men nån egen har jag inte håller mig till att läsa andras;) än så länge...

    SvaraRadera
  2. Haha...det är inte lätt då man oroar sig för allt ;-) Jag tycker också att det är superroligt att läsa bloggar =) Men kanske man kan hitta din blogg inom snar framtid då... ;-)

    SvaraRadera