lördag 2 juli 2011

Test av Zumba Fitness

 
Nu har jag testat Zumba fitness och utöver att jag känner mig som en idiot eftersom jag försöker göra stegen trots att jag inte kan så är det riktigt roligt. Framför allt går tiden fort. Att lära mig stegen kan jag lätt fixa genom att välja just den delen av spelet där de går igenom stegen men det orkar jag inte med ;-) Så jag fortsätter se ut som en idiot ;-)

Men visst tar det, jag är svettig som tusan. Mer svettig än med Crosstrainern så jag inbillar mig att det bränner fläsket ;-)

Allt hade underlättat om man hade fått se en riktig människa i spelet istället för en ritad figur för att lättare se hur de gör stegen och vad de sysslar med över huvudtaget men visst funkar det. Tiden som sagt gick fort och det tillsammans med allt svett är väl bra betyg =)

 Svett...

Trött, glad och svettig


Dottern ville prova spelet tidigare på dagen så vi dansade tillsammans en stund

Jag sa till henne att jag tyckte att hon var duktig. Hon svarade då: "Ja, men inte du mamma"
Haha....min sötnos =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar