måndag 4 juli 2011

Zumba, varje dag =)

Jag "Zumbar" på och har äntligen hittat motivationen att träna igen =) De 20 minuterna som passen håller på går så otroligt fort och svetten rinner. Jag har tänkt att jag ska köra två pass efter varandra men hittills har jag inte vågat göra det för att inte råka förstöra nöjet så här i början ;-) Men det kommer...

Jag gör inte alla steg rätt men vad gör det när man har roligt. Dock har jag bannlyst maken att befinna sig i samma rum när jag tränar. Han får absolut inte se mig. Jag skäms över att jag inte gått igenom stegen (alls!) så mina rörelser är allt annat än snygga. Dans-tjej som jag är så har jag höga krav på hur det ska se ut ;-)
Mina syster-ystrar ska testa på att dansa med mig någon dag och då kommer jag stå bakom dem så de inte ser mig...hahaha....


I love Zumba =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar