lördag 2 juli 2011

Zumba Fitness

Nu ska jag väl få fart på fläsket. Jag som har stått och kämpat på min Crosstrainer i fyra veckor nu har tröttnat på att göra samma träning dag ut och dag in. Och har insett att något måste ändras för att jag ska hålla motivationen uppe. Jag minns att jag älskade den afrikanska dansen som jag var med på under en kompis möhippa. Dansa har jag alltid gillat. Så efter lite eftersökningar på internet så har jag bestämt mig för att testa Zumba Fitness på Wii =) Många gillar det skarp och har minskat mycket i vikt efter ha dansat med det. Det låter lovande.

Så vi åkte till Ica Maxi och köpte ett precis nyss och det ska bli så spännande =) Dottern är lika intresserad hon så hon håller på och sätter igång spelet nu medan jag skriver här =)

Jag återkommer med vad jag tycker om det =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar