söndag 28 augusti 2011

Familjedag på Paltorps hage

Idag var det familjedag på Paltorps hage där de firade 10år. Vi hade inte varit där tidigare så vi tyckte att dagen till ära skulle passa bra.

 Kaniner att klappa

 Gosiga får 

 Man kan ta sig fram på många olika sätt...





Jag och älsklingen höll oss på marken


Otroligt duktiga fotografen Veronica Johansson, Veraphoto, ställde ut lite tavlor som hon fotograferat och så kunde man tävla om en familjefotografering. OM jag var med och tävlade ;-) Jag skulle vilja ha henne som en liten svans som dokumenterade mina barns liv för jämnan. Men det skulle nog bli lite kostsamt ;-) Nu hoppas jag istället på turen att vinna =)

Sonen hittade lastbilar till sin stora lycka

Stora hinderbanan, likaså där får man ta sig fram på olika sätt...




Mammas duktiga tjej klarade stora hinderbanan =)


Sen blev sonen så galet trött att han bara grät. Då ansåg vi oss klara och vi packade in oss i bilen hem. Bilen hann inte rulla många meter innan sonen sov ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar