måndag 1 augusti 2011

Bullret lägger sig sakta men säkert

Långsint. Ja det är jag verkligen, precis som min kära mamma ;-) Men jag kan meddela att bullret nu börjar lägga sig.
Det har inte handlat om blixt och buller som omgivningen märker av utan det sker en konflikt där vi säger vad vi tycker och sedan sker allt inombords. Jag kör på att tiga/ignorera tills det lägger sig. Och maken kör på att avvakta tills det lägger sig. Hahaha....vilket är tur för det passar ju ypperligt tillsammans. Sedan pratar vi igenom allt igen och löser allt =)

Så nu har det börjat lägga sig men lite sur är jag nog om jag tänker efter och känner efter riktigt noga ;-) Haha...skojar bara ;-) Vi har pratat om det här och lagt det bakom oss. Alla kan reagera tokigt ibland..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar