torsdag 2 februari 2012

Shoppingångesten infinner sig...



Nu har jag handlat för mycket igen så shoppingångesten smyger sakta men säkert på och tar ett hårt tag om min mage.

Barnkläder är det som vanligt ;-) Allt jag har köpt är givetvis superbra och det var på rea och då är det mycket svårt att låta bli. Jag skulle vilja inbilla mig att det var nödvändiga köp men så var det inte riktigt så även om det blir jättebra så får jag inse att det handlade om glädjen i shopping samt att göra klipp. Hm...men det säger vi inte till maken.

Jag måste lära mig att dela upp köpen på några dagar eller en vecka så kanske inte ångesten kommer. Jag måste minnas det nästa gång ;-) Nu gäller det att inte logga in på banken på ett tag så man slipper se att tusenlapp efter tusenlapp dragits. Släpp ångest, släpp....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar