lördag 18 februari 2012

Test av Macadamia Natural Oil

Test av Macadamia Natural Oil



Min första tanke när jag applicerade masken i håret var att håret blev mjukt omgående, och nu har jag haft en hårinpackning innan som också gjorde håret riktigt mjukt men det här blev verkligen mjukt-mjukt :-)
Blöt i huvudet och redo för hårfönen. Håret gick alldeles ypperligt att borsta ur.
Nyfönad och håret känns fantastiskt!!!! Riktigt mjukt-mjukt =)
Healing Oil Treatment i håret och det doftar underbart.

Jag kom på att jag skulle ta en bild precis när jag skulle iväg så kortet blev lite hastigt och lustigt med ytterkläderna på mig ;-) Håret är inte stylat  (vilket syns ;-) ) utan enbart genomborstat och haft i Healing Oil Treatment.

Min kommentar på dessa produkter är de tankar som for i mitt huvud då jag duschade, torkade, borstade, fönade och drog händerna igenom håret och det är "Detta ska varje kvinna, eller rättare sagt, varje människa med hår på huvudet ha hemma" Jag verkligen älskar det!!! =) =) =)

Jag rekommenderar det varmt!!! Köp, Köp, Köp!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar