tisdag 21 februari 2012

Tips! Fantastiska rabatter (Upp till 70% rabatt)

Jag känner att jag måste tipsa om en sida där man kan göra otroliga fynd om man blir medlem. Medlemskapet kostar INGENTING än så länge. Det handlar om exklusiva kampanjer från olika ledande märken på bla. kläder till kvinnor och män, barnkläder, klockor, smycken, husgeråd, hotellvistelser och elektronik.

Just nu har de exempelvis rabatter på Dolce & Gabbana Time & Jewels, Orrefors, Rosti Mepal, Geggamoja, Bara brudar på Hamburger Börs, Renodia och mycket mycket mer.... =)

Det finns otroliga möjligheter att fynda! Upp till 70% rabatt!!!



Bli medlem och titta in på vilka kampanjer som finns och vilka som är kommande..

Jag har hittills köpt ett White Diamonds skal till min iphone men jag har varit lockad att köpa betydligt mer saker, ibland har det hunnit ta slut eller så har jag hållit hårt i plånboken just den dagen...haha..men det är enbart en tidsfråga innan det blir mer =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar