måndag 20 februari 2012

Mina nya shoppingfynd från Kidsbrandstore.se

Japp, nu har jag handlat igen... =)

Jag shoppade från min favoritaffär på internet som säljer barnkläder, nämligen Kidsbrandstore.se. Precis som alltid gick det enkelt och bra att beställa på deras hemsida och det bästa av allt är den snabba leveransen. Väntan på något gott är inte min starka sida ;-)

 Sonen är lycklig över att paket kommer i brevlådan

Ivrigt slet han upp alla kläder =) Det är spännande med barnkläder ;-)



Här kommer bilder på den nya kläderna....

 En nöjd dotter fick en Puma t-shirt som hon ska ha på gymnastiken i skolan.

 Lilla Busungen fick en tuff tröja från Quicksilver

 Bättre kort på Quicksilver-tröjan
Dottern ville vara med på kort =)

 Bus

 Mitt absoluta favoritmärke Nova Star blev inhandlat i form av en ny tröja

 Bus

 Snygg tröja i klara färger, det gillar jag =)


 Och en ny mössa i ull från Isbjörn of Sweden 

Den är varm och skönt. Jag gillar att den går ner en bit över öronen så
den skyddar kinderna mot den bitande kylan.
Sonen älskar mössan så han vägrar ta av sig den utan han går med den inne också...haha...


Jag är jättenöjd med mina inköp från Kidsbrandstore.se och jag kommer precis som alltid shoppa där när jag ska köpa barnkläder =)



Ps....Jag vill tipsa om att de även har en Outlet nu också med riktigt bra priser.... 
 (Passa på att handla där innan den 29 februari, till dess är alla outlet varor till 50% rabatt!!!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar