tisdag 24 maj 2011

Dottern bloggar från Italien till mormor, mostrarna och kusinen

Hej!

Har ni det bra? Hoppas att hunden sköter sig. Vi har det bra. Jag kastade stenar i havet idag och jag har sett en ödla, den var grön med prickar på. Mörkgrön med prickar och ljusgrön på kroppen. Stora prickar. Den var jättefin.
Jag såg sköldpaddor också, de bor på hotellet.
Jag badade jättemycket idag. Jag badade också i havet. Jag sprang fram och tillbaka hela tiden. Det var lite kallt så jag simmade inte. Men jag simmade i poolen. Inte i havet.
Det har regnat idag, det var jättetråkigt. Pappa och jag spelade spel då. Och jag arbetade med mina pysselböcker. Jag kan skriva APA och jag vet att björn börjar med B. Mamma och pappa tycker att jag är jätteduktig.

Det var jätteroligt på flygplanet. Jag fick spela tv-spel och jag fick smaka coca cola, det var jättegott. (Mamma chockad av informationen dubbelkollar med pappa som berättar att dottern luras just nu, hon har INTE druckit coca cola)

Vi var och handlade idag. Bilen hade inga bälten. Vi åkte utan bälte. Vi köpte chips och godis. Lillebror kräktes på pappa och han själv inne i affären. Han är inte sjuk, han blev åksjuk då vi åkte bil, säger mamma och pappa, vägen gick fram och tillbaka. Jag tror att han blev åksjuk av flygplanet. Vem tror du har rätt?

Jag längtar efter er alla!

Pussipussan

Hälsa till alla. Pussa kusinen jättemycket!!

Hejdå!

Kram Dottern och Lillebror

1 kommentar:

  1. Hej Bumpan :) Vi saknar er jätte mycket. Va roligt att du är nöjd med Italien, hoppas att du får bada jätte mycket o äta massa glass. Vovven sköter sig ganska bra. Vilken fin ödla du såg,super cool :) Hoppas att det är bättre med lille bror och att han inte har spytt något mer.
    Du får hälsa till Lillebror,mamma o pappa.
    Ha det så jätte kul nu :) Kusinen och vi andra pussar tillbaka
    Pussar o kramar från Mormor, mostrarna o kusinen.
    Ps pussa lillebror från oss också

    SvaraRadera