lördag 14 maj 2011

Fotbollsträningen

Fotbollsträningen gick bra. Alla barn delades in i lag utifrån främst kön och sedan ålder men tjejerna fick välja om de hellre ville spela med killarna i sin ålder och givetvis ville dottern det. Så det var killarna och hon =) Min älskling ser inget speciellt i det och det är jag otroligt glad över. Hon gör det hon vill även om hon är själv att göra det =)

 Dottern dribblar bollen

Och sonen leker med sin egna boll under tiden

 Nöjd med sin insats =)

Efteråt bad jag henne berätta vad hon tyckte om fotbollsträningen i tanke om hon ska fortsätta eller inte. Hon berättade att det var "mycket tråkigt och lite roligt". Vilket efter många följdfrågor tydligen innebar att hon ville fortsätta ;-)
Hon frågade när man blir klar med fotbollen och jag förklarade att man kan fortsätta även tills man är tant. Men det ville hon absolut inte, hon ska fortsätta tills hon är 12 år ;-) Så enligt hennes upplagda plan nu så ser det ut som att jag blir en fotbollsmamma ändå. Men om jag ska chansa så tror jag att hon har ledsnat innan sommaren eller möjligtvis så fort inbetalningen av medlemsavgiften är klar. Vi får se =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar