fredag 6 maj 2011

Oj oj oj, det närmar sig...

Dagen har varit kanon fylld med roligheter. Vi började med att stämma träff med några vänner på Öppna förskolan där barnen lekte för fullt. Vi var även på gymnastiken till barnens stora lycka. På eftermiddagen kom några andra vänner på middag och vi hade så otroligt trevligt, som vanligt =) De åkte för en stund sedan och nu laddar maken för morgondagen...

För i morgon smäller det. Dagen med stort D. Jag tänker på makens träningsdag med personliga tränaren, min gud, Mikael Hollsten. Den otroliga människa som ställer upp för maken, och även mig, på detta sätt. Jag är så glad för detta =)

Jag har sagt åt honom att maken gillar att träna hårt och intensivt, vilket är 100% sant, men vi får väl se vad maken tycker om det EFTER passen med Mikael ;-) Han kanske är som en urvriden disktrasa efteråt...haha... Men han är duktig maken min, han kommer klara det galant =) Det är klart att han kommer vara trött, för är man inte det så har man inte tränat ordentligt. Och det vet jag att han kommer göra =)

Jag vill än en gång rikta ett stort tack till Mikael Hollsten, Aldrigvila.se för att du gör detta =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar