tisdag 24 januari 2012

Besök hos kiropraktorn

Jag har haft ont i min axel i två månader och jag har intalat mig att det skulle bli bättre men det blev det aldrig. Vissa dagar vill jag bara gråta av smärtan då jag gör så enkla saker som äter mat eller enbart har vinterjackan på mig.
Jag bestämde mig för att försöka få tid hos kiropraktorn Björn Nilsson som är mycket eftertraktad i Nyköping. Och döm om min förvåning så fick jag en tid veckan efter, dvs idag.

Han berättade att jag har en inflammation i en del av axeln och det övriga onda är en snedbelastning till följd av smärtan från inflammationen. Jag fick råd om inflammationen, övningar att göra och sedan masserade han mig och knäckte mig till rätta igen. Och vad det knakade... Jag skrek rätt ut i skräckblandad förtjusning när han knäckte nacken. Det gjorde absolut inte ont men jag blev förvånad av det massiva knaket...haha...
Vi hoppas och tror att det ger med sig, han trodde att det kanske skulle räcka med detta besök, och om inte så skulle jag höra av mig.

Jag är riktigt nöjd och jag förstår varför han är så omtyckt =) Efter besöket har jag varit supertrött, man blir mer påverkad än vad man tror att bli knäckt både hit och dit ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar