lördag 7 januari 2012

Gladiatorerna 2012


Ikväll kl.20.00 startar Gladiatorerna på tv4. Mikael Hollsten den personliga tränaren som maken tränade med i våras är en av gladiatorerna, nämligen Prime! Jag kommer sitta bänkad framför tv'n dels för att se Mikael ;-) men också för att det sägs vara mer kraftfullt och på riktigt den här omgången. Spännande!



Lite bilder från när vi var i Stockholm och tränade med Mikael...ja inte jag då jag pratade bara men maken... ;-)




Mikael skickade en bild till mig på makens tillstånd under träningen och det såg ut så här...
Bild lånad av Mikael Hollsten

Och på vägen hem såg maken ut så här....
Helt slut med andra ord... =)  Kan tillägga att kokosbollarna i hans knä var mina, på perfekt lagom avstånd att kunna smaska i sig när man kör bil ;-) Maken åt inte en enda, lyckost mig ;-)



Men som sagt, snart börjar Gladiatorerna. Titta du också!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar