söndag 22 januari 2012

Längtan efter sommaren och en summering av förra årets resor

Vad är det här för vinter egentligen? Jag vill ha snö, jag vill dra barnen i pulka och åka i backen gång på gång. Men några sådana mängder snö har det inte varit på långa vägar =(

Därför har längtan efter sommaren satt sig som ett lite frö i mitt inre och framför allt viljan att planera sommarens semester. Men inte heller det går då flygrutten dit har dragits in. Jag hoppas att de ska annonsera snart att de ska flyga den i sommar men till dess kan jag inte planera någonting. För vi vet att vi vill till en liten ort utanför Tropea i Kalabrien, Italien. Där vi var förra året. Jag har försökt att hitta något alternativ om nu inte flygrutten öppnar igen men inget mäter sig med vårt favorithotell. Man vet vad man har men inte vad man får...

Så tills dess att flygrutten öppnar (nu ska vi tänka positivt) så tänkte jag skriva och visa bilder från våra resor som vi gjorde förra året.

Dvs.
Rimini, Italien  -April
Tropea, Italien  -Maj
Paris, Frankrike  -Oktober

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar