torsdag 19 januari 2012

Tips: Barnkläder 50% rabatt

Jag har tidigare skrivit om att jag har fått en ny favoritaffär för barnkläder på nätet och jag tänkte avslöja vilken det är =) Det är Kidsbrandstore.se som jag har fattat tycke för. De säljer barnkläder från välkända märken, har en snabb och bra hemsida och de skickar ordern fort.
När jag handlar från internet föredrar jag affärer som har en rimlig fraktkostnad och därför blev jag positivt överraskad att Kidsbrandstore.se enbart har en fraktkostnad på 29kr vilket jag som är van internet-shoppare kan säga är riktigt billigt. Och om man handlar över 599kr så är frakten gratis, ännu bättre ;-)

Nu har de ett riktigt bra erbjudande, 50% på alla vinterkläder!!!




Jag köpte vinterkläder för några veckor sedan till barnen från Kidsbrandstore.se men med detta erbjudande blir jag väldigt lockad att handla mer ;-) Man kan ju köpa vinterkläder till nästa vinter....hm... =)

Klicka på bilden och titta in för att se vad du hittar för fynd! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar