torsdag 26 januari 2012

Fått veta mina betyg...

Idag har det inte hänt speciellt mycket. Städat och pluggat...haha...roligare än så har det inte varit ;-)


Jag har ju glömt att berätta att jag fått besked på två av kurserna som jag läste under hösten....*trum-trum-trum*

*Unga sex & internet - Umeå Universitet-
Kursbetyg: VÄL GODKÄND (av max: väl godkänd)

*Stöd till närstående - Blekinge tekniska högskola-
Kursbetyg: GODKÄND (av max: godkänd)

Så hittills är jag mycket nöjd =) Bara socialpsykologin kvar...

Så när jag säger att jag pluggar nu för tiden så läser jag "Kvinnofridskunskap" på Örebro Universitet och "Våld i nära relationer" på Mittuniversitetet. Båda på distans. Jag ska dock till Mittuniversitetet i slutet av terminen och presentera min examinationsuppgift och opponera på någon annans.

I april börjar även kursen "Socialt arbete med ungdomar" på Högskolan i Gävle. På distans även den...haha...och tur är väl det ;-)

Jag ÄLSKAR att plugga, det är så mycket roligare än vad jag trodde till och med. Och i och med att jag läser på distans så väljer jag själv vilka tider jag ska plugga och har därmed mer tid med barnen och min familj än om jag hade jobbat. Kanon! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar