måndag 9 januari 2012

Utskällning

Jag har precis fått en ordentlig utskällning av dottern. En riktigt ordentlig.. För att jag strängt förbjuder att en lucka ska sågas upp i dörren till hennes rum. Hon försökte gå halva vägen och föreslå att vi kunde såga en lucka i väggen åtminstone men inte heller det gick jag med på så hon blev rasande.
Hon meddelade skrikande att jag ALDRIG skulle få gå in i hennes rum igen. Mitt svar överraskade henne så pass att hon började skratta och ilskan rann av henne "Absolut och du får aldrig gå ut från ditt rum igen" ;-)

Allt frid och fröjd igen, eller så laddar hon bara om och hyser tilltro till sin pappa att han sågar upp dörren när han kommer hem från jobbet...

Tänk att just dottern har fått så konstiga föräldrar som inte sågar upp luckor i varken dörrar eller väggar ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar