torsdag 16 juni 2011

Fynd på rean

Jag var en snabbis på Kappahl efter jag fått ett sms där medlemmar fick 20% extra rabatt på rean. Det var värt att kolla upp =)

Det fanns inte överdrivet med kläder men lite hittade jag i alla fall. En klänning till Raringen (min systerdotter). En svart långärmad tröja och ett halsband till mig. Ett nattlinne, t-shirt och tre strumpor till dottern. Och en klädroller till maken ;-) Till sonen fanns det ingenting. Jag tyckte att det uppenbart var mest flickkläder som reades. Och egentligen spelar det ingen roll för mig eftersom sonen till 95% bara har Nova Star kläder.

Allt hade kostat 650kr ordinarie pris och jag betalade 250kr. Som hittat =) Så inspirerad av detta ska jag åka tillbaka till stan och kika i de andra affärerna och se om jag kan hitta några fynd =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar