lördag 11 juni 2011

Min gud i Gladiatorerna

Jag har ju glömt berätta att min gud, Mikael Hollsten ska vara med i Gladiatorerna som kommer visas på tv4 i höst!!!
Bild lånad från Tv4

Han är i Karlstad och spelar in det nu och jag kan avslöja att han är sjukt laddad. Jag tycker nästan synd om motståndarna...haha... Maken däremot blev lockad då han fick veta att Mikael skulle vara med och började kolla upp om de fortfarande sökte motståndare. Jag vet inte om han har någon form av dödslängtan men tyvärr, för maken, var alla motståndare redan uttagna. Så nu går han och grämer sig för att han inte visste om detta tidigare så han kunde söka. Han vill väldigt gärna ha Mikael som motståndare i Gladiatorerna berättade han och jag stod som ett stort frågetecken. JAG skulle knappast vilja ha stora, hårda, muskulösa män och kvinnor MOT mig. Bara uppsynen av dem skulle göra att jag skulle försöka byta lag ;-)
Men maken förklarade att han gärna vill det eftersom det är Mikael som har tränat maken och då vill han möta honom som motståndare. Haha...är det så man tackar någon för deras hjälp? Haha...jag tror faktiskt att det är så fast jag inte förstår det =)
Och visst skulle maken ha en väldigt god chans men f-n vad ont han skulle ha sedan. Vi får hoppas på att det blir ytterligare en säsong och att "PRIME" även är med då så maken får söka ;-)

Lycka till Mikael 'PRIME' Hollsten! Stackars, stackars motståndare.... ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar