måndag 20 juni 2011

Keso Ananas & Passion

Jag försöker utöver träningen även äta nyttigare. Från Kesella Hallon till ren Kvarg gick bra och nu tycker jag till och med att kvarg med lite russin är riktigt mumsigt. Då tänkte jag äta keso också för att ha lite olika att välja mellan. Inte för att jag tycker om det, nej verkligen inte. Men är det nyttigt så kan man väl klämma i sig lite ;-)

Jag hade hört att Keso Ananas & Passion skulle vara extra god så den var jag tvungen att testa. Men fy f-n vad äckligt. Jag försökte pina i mig men efter jag gång på gång ångrat mig att jag lagt upp så mycket (ett par matskedar) bestämde jag mig för att hälla över lite (läs mycket) yoghurt för att jag inte skulle kräkas.

Så nu kommer jag aldrig mer äta keso utan det som är kvar i burken kommer jag donera till min kära make. Inte för att jag tror att han kommer gilla det han heller men han är inte lika känslig som mig så han kommer säkert äta upp det ;-) Ugh...jag ryser av bara tanken...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar