fredag 10 juni 2011

Mys med nyfödda tvillingar

Efter en tur på stan för att köpa fler leggings åt dottern som på något konstigt sätt får hål i alla sina åkte vi till några vänner för att hälsa på dem och deras tre döttrar. Det var ett speciellt besök, för två av dem är alldeles nya familjemedlemmar, ett alldeles nyfött tvillingpar =)
Och vilka underbara små pluttisar det är. Man glömmer allt för fort hur små de är. Fast vid en närmare eftertanke så har aldrig mina barn varit så små. De vägde 1,6kg resp 1kg mer så dessa små tjejer är ju extra små för mig.
Jag satt och myste med ena av dem medan den andra åt, och trots att jag senast igår sa till maken då jag tittade på "Livet på BB" att jag aldrig vill ha fler barn, började jag fantisera om hur det skulle vara att ha en sådan liten till ;-) Tydligen märktes det för tjejernas pappa märkte det på mig och påtalade detta så maken blev livrädd ;-) Haha....min sista förlossning var så jobbig att jag inte kommer komma över den på ett bra tag så han behöver inte oroa sig.

Utöver tvillingtjejerna så har de en superhärlig tjej som är stolt storasyster och det tyckte jag var tvungen att uppmärksammas genom ett paket förstås =) Något litet men det blev uppskattat, roligt =)

Barnen sprang och lekte, småtjejerna sov och vi vuxna satt och pratade och hade det trevligt. Men tiden går allt för fort då man har trevligt så vi fick skynda oss hem för att maken skulle hinna till jobbet. Vi får ses snart igen =) Tack för en trevlig eftermiddag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar