tisdag 7 juni 2011

Jag vann, jag vann, jag vann

Fiskarhedenvillan anordnar en fototävling två gånger per år där man ska fotografera sitt hus i en vårbild resp en höstbild. Tidigare har jag struntat i lappen som man får hemskickad i brevlådan. Men denna gång bestämde jag mig för att delta och jag vann =) =) =) Första pris till på köpet, vilken lycka =)

När jag läste vinnarmailet satt jag bara och skrek så maken kom springandes ;-) Jag är så otroligt glad. Och det är inte enbart äran man vinner inte, nej nej, utan jag har vunnit en robotdammsugare från Samsung värd 7000kr. Priset är som gjort för mig. Jag som är så enormt less på att dammsuga. Det slipper jag nu... ;-)

Det var med den här bilden som jag vann

Och motiveringen löd:
"Vi gillade verkligen ditt foto, det ser så fint ut med stenläggningen, blommorna och den blå himlen. Vi fastnade också för den lite annorlunda vinkeln i bilden."


Hurra, hurra =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar