torsdag 16 juni 2011

Rean igen!

Nu har jag varit en sväng på stan igen och kan bara konstatera att Kappahl har de allra billigaste prislapparna. Det var så att jag reagerade över att allt var så billigt då jag var där. Kanske är det att de är trötta på att ha rea på rea, och rea på rean igen... Och jag förstår dem. Bättre att sälja allt billigt och bli av med allt än att ha kvar en stor del en lång tid.
Visst sätter de andra butikerna ner priserna även dem men om man inte behöver något (precis som jag) så vill jag att det ska vara så där extra billigt så jag inte kan stå emot att göra dessa fynd ;-)

Åhlens blev affären för kvällen där mest pengar hamnade. Men det var inte mycket. En liten klänning, strumpor, t-shirt på barnavdelningen och ett spel till sonen. Mer upphetsat än så var det inte. H&M var helt värdelös i vår stad. Det kändes som att de hade glömt att det skulle vara rea så de hade krafsat fram lite kläder huller om buller och samtidigt påbörjat en flytt av alla kläder på hela avdelningen. Och nu pratar jag om barnavdelningen, det var bara där jag var.

Maken var glad att jag inte hittade mer fynd utan han tyckte att det var för mycket redan nu. Han hånade mig på ett kärleksfullt sätt genom att påtala att om jag "tjänar" så här mycket pengar på mina fynd så kan vi snart sluta jobba båda två ;-) Han är för rolig han =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar