måndag 6 juni 2011

Komma igång igen

Efter resan, vattkoppor och galet intensiva dagar efter hemkomsten så var min energi totalt slut. Jag har varit så trött, inte sov-trött utan trött i kroppen och i själen, så jag har varit nära gråten flera gånger per dag. Maken har därför tagit över rodret här hemma och låter mig återhämta mig. Tur att han är ledig =)

Efter några dagar med bara återhämtning ska jag nu försöka kicka igång mig igen. Jag har även bestämt mig för att börja träna =) Så nu är Chi-san påfylld i kroppen och så kör vi igång. Jag börjar med att skriva inlägg här på bloggen för jag har haft dåligt samvete för att jag inte gjort det på så länge. Men nu vet du varför i alla fall. Och det är även därför jag inte har kunnat ringa alla samtal som jag tänkt men det kommer det också. Så har jag sagt att jag ska ringa dig så kommer jag göra det inom de närmsta dagarna =)

Nu kör vi =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar