måndag 25 april 2011

30års present till maken

Maken fyller 30 år senare i vår och vi har kommit på den ultimata presenten till honom. Han fick den redan i påskhelgen för att det kommer ske innan han fyller och därför kan jag berätta redan nu här vad det är =)

Den otroligt duktiga personliga tränaren Mikael Hollsten har varit så enormt snäll så vi har, trots hans fullspäckade schema, fått anlita honom för en träningsdag med maken =) =) =)  Maken älskar att träna och det betyder läskigt mycket för honom att få göra det. Så detta är den absolut bästa presenten till honom.

Mikael Hollsten är en gud. En gud som kan motivera sina klienter att hålla motivationen uppe samt lyckas få otroliga resultat. Första gången jag hörde talas om honom var då Aftonbladet skrev en artikel i vintras om att Danny Saucedo hade tränat upp sig riktigt ordentligt inför Melodifestivalen. Jag blev så sjukt imponerad att jag rent spontant skrev ett inlägg om det här på bloggen. Sedan dess är Mikael Hollsten min gud och både jag och maken följer hans blogg www.aldrigvila.se. Och då tränar jag inte ens själv...haha...men jag är så imponerad av en person som lyckas med det som han lyckas med =)

Därför är jag extra lycklig över att Mikael ville göra detta för oss. Tack Mikael =)

Bild lånad från www.aldrigvila.se

Om du vill se vilka otroliga framsteg Danny har gjort med Mikaels hjälp kan du söka "danny london" på Mikaels hemsida aldrigvila

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar