onsdag 13 april 2011

Stressad inför resan!!!

I morgon åker jag och sonen till Rimini och jag har inte bokat hotell än. Jag har försökt leta men jag hinner aldrig bli färdig. Mitt liv går i 110 så mitt hotell-letande har fått stå tillbaka. Men nu är jag riktigt stressad. Var tusan ska vi bo??? Nu väntar jag på svar från två hotell och väntan känns rätt jobbig. För om det är fullt måste jag hitta något annat... Jag springer och kollar mailen hela tiden.

Den här dagen kommer för övrigt gå åt att växla pengar, hämta zip-påse, köpa en liten, liten vattenkokare, packa, sätta över lite låtar till mp3, handla och ladda kamera/bärbar dvd/ev. datorn. Och framför allt umgås med dottern, min älskade dotter =) Men hotell känns rätt angeläget att hitta faktiskt...
Jag som alltid är ute i god tid med sådant, har läst på om platsen jag ska till osv har varken hotell, någon koll på stan eller vet helt säkert hur vi ska ta oss från flygplatsen. Haha...jag ser det samtidigt som en slags utmaning för mig. Jag har släppt kollen vilket jag mycket sällan gör. Valet av tidpunkt känns dock inte helt perfekt eftersom jag trots allt åker själv med sonen. Och då vore det bra att ha full koll. Men det ordnar sig ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar