onsdag 13 april 2011

Resan närmar sig

Jippi!!! Jag har fått tag på hotell och är nu redo att åka. Måste bara komma ihåg att skriva ner adressen dit bara, annars blir det inte lätt.

Stressen från att inte hitta ett hotell har bytts mot en stress över att sakerna jag vill ha med kanske inte får plats i väskorna. Men vid närmare tanke så är det så varje gång... Och då lyckas jag till slut få med mig allt så det ska jag väl den här gången också =)

Nu ska jag packa klart det sista och i morgon kl.05.45 bär det iväg till flygplatsen. Det ska bli riktigt roligt =) En viss oro finns dock eftersom jag åker själv med sonen till ett nytt ställe som jag inte vet någonting om. Men visst kommer det gå bra och väl på plats kommer jag inte förstå att jag kunde ha minsta oro inför den här resan.
Mitt största problem är dock hur jag ska kunna vara utan dottern så länge. Det gör redan ont i hjärtat då jag tänker på det. Men bara vetskapen om att hon har det bra med maken och att hon faktiskt längtar efter att vi ska åka gör att det kommer gå lite lättare. Hon och maken har så mycket planer som de ska hitta på så det gäller bara att jag och sonen gör lika mycket vi så jag har annat att tänka på.

Dags att sätta fart. Kanske ses vi redan här på bloggen i Rimini för om bara datorn får plats i väskan så får du följa med. Då kommer jag blogga om vår resa =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar