fredag 1 april 2011

Nu vänder vi det här

Fredag, maken slutar tidigt och jag vaknar något så när utvilad. Idag blir det en rolig, energifylld och härlig dag. Det räckte dock att dra upp rullgardinen. Världens gråaste och tristaste väder. Nästan så man kan se det blöta och kalla.
Snacka om att bli nedslagen. Så här skulle inte min dag vara. Det är svårt att hålla glädjen och orken uppe en sådan här dag som denna. Till råga på allt har maken överlämnat morgonpromenaden med tanten (hunden) åt mig. Den här dagen känns mest passande till att gå hemma i mina sobea byxor, titta på film och äta choklad =) Men det går inte.
Nu ska jag försöka sparka igång den här dagen så den kan bli så bra som den var då jag fortfarande låg i sängen.

Till hjälp tar jag, tantvarning eller ej, och sätter på Lill Lindfors Åh vilken morgon. Här kan du höra den =)

Hoppas du får en härlig fredag trots vädret =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar