torsdag 7 april 2011

Hur dum får jag vara?

Jag tittade suspekt på den. Luktade till och med. Men ändå någonstans så tyckte jag att det var en bra ide att smaka skagenröra ur en burk som jag inte visste varken när den öppnades eller hur den förvarats.
Och man kan ju fråga sig hur jag mår idag. Jo, jag vaknade tidigt i morse av att jag mådde illa och sedan dess har jag fått springa på toaletten allt för ofta. Jag mår så fruktansvärt illa men ändå värst är ilskan på mig själv. Jag var ju skeptisk mot den men någonstans ändrades det till en bra ide. Dock ångrade jag mig direkt efter jag hade ätit den lilla teskeden skagenröran men vad hjälpte det.

Så nu sitter/ligger jag i soffan och hoppas att det här går över fortast möjligt. Det är så typiskt. Maken är ledig och dottern likaså så vi skulle ha en mysig familjedag idag. Jag skulle även baka massvis med fikabröd till sonens 2 års kalas i morgon men inte heller det kan jag. Det stressar mig otroligt mycket. Klart sonen ska ha det ultimata 2 års kalaset trots att jag är dålig idag. Jag ska bara komma på hur det ska ske. Tanken har slagit mig att ringa och beställa bullar från konditori eller låta maken baka eller att jag rent utav bakar i natt. För då måste jag ju vara bra igen.
Vi får se hur jag lyckas få ihop det här men på något sätt kommer det gå =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar