torsdag 13 januari 2011

Cult design

Ikväll hade vi julgransplundring där vi dansade kring barnens lilla gran, kastade ut den och åt lite god efterrätt. Jag tänkte visa lite bilder från den i morgon.
Nu är julen slut men jag tycker att det är lite vemodigt. Det är så mysigt med julgranen och allt adventspynt som lyser så fint. Men nu är det borta så det är bara att längta till nästa gång istället. Eller rättare sagt är ju inte vår stora julgran borta NU men imorgon så ;-) men jag sörjer redan nu..

En positiv sak är att min fina ljusstake från Cult design måste få sig en ny skrud. Så det får bära iväg till stan någon dag och inhandla en ny "krage"...eller vad heter de egentligen...hm...det får jag googla på sen. Hoppas bara att de fått in lite roliga färger annars blir jag besviken. Kanske är bäst att redan från början beställa från någon internetsida så jag slipper lägga ner tid på letande i onödan. Eller... Haha...mycket bekymmer.

                                                  Här är min fina ljusstake i julskrud
Snygg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar