onsdag 26 januari 2011

Svar från den privata skolan

Nej, nej, nej...hon kom inte in på den privata skolan =(  =(  =(

Jag var för sent ute med att ställa henne i kö. Hur irriterad kommer jag vara på mig själv för det då? Rätt mycket ska jag säga. Men jag har inte förstått hur stor hon har blivit. Skolan känns så stort. Och det har gjort att jag inte ens tänkt tanken på skola innan för några månader sedan.  Det var strax efter sommaren som några mammor på dagis pratade om skola och det var då jag vaknade och insåg hur stor dottern verkligen är. Tydligen har flera av barnen som fick plats på den privata skolan stått i kö i flera år...

Ja, ja hon står på reservplats iallafall men trots det allt för långt ner på listan för att kunna räkna med att hon kommer in från terminsstart. Men jag ska redan nu ställa henne i kö till högstadiet och då ska hon väl inte hamna på någon reservplats åtminstone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar