söndag 23 januari 2011

Göra kort

Efter jag gjorde Polis-kortet har jag blivit lite sugen på att göra fler så jag har bestämt mig för att försöka göra ett kort till min systerdotter då hon döps. Jag har letat efter något fint och det finns många men jag vill försöka ge henne något unikt som bara finns i ett exemplar. Vi får väl se hur det går men det kan väl inte vara allt för svårt. Unikt kommer det garanterat bli sedan är bara frågan om det är i positiv eller negativ bemärkelse. Jag har handlat papper till det iallafall så jag är på gång.

2 kommentarer:

  1. Åhhh jag har beställt panduro katalogen dom har ju så mycket fint =)! Kram Marie

    SvaraRadera
  2. Panduro är perfekt =) Så otroligt mycket fint man kan göra av de sakerna =) Är du ute efter något speciellt?
    Kram =)

    SvaraRadera