måndag 10 januari 2011

Fotokollage och en glimt av mitt hem

Jag har världens finaste fotokollage i canvas hemma föreställande mina underbara barn som är fotograferad av världens bästa fotograf Veronica Johansson, Veraphoto. Jag älskar den här tavlan =) Det var tur att vi köpte den största så den syns riktigt ordentligt =) Vi har så stort vardagsrum och högt i tak så minde hade sett ut som en liten prick på väggen.
Jag hade sett ett inlägg på ett internetforum om en fotograf som skulle vara jättebra. Så jag kontaktade henne för en 1-års fotografering av sonen och efter det var jag fast... Hon är så otroligt duktig så man knappt kan fatta att man kan ta så fina kort. Efter den dagen har hon fotograferat hela familjen med barnen i fokus (canvastavlan är från den fotograferingen) och vårt bröllop där hon följde oss halva dagen....eller rättare sagt MIG halva dagen =) Hon var med på hotellet där jag fixades iordning och så åkte vi tillsammans till fotograferingsstället men det är en helt annan historia.
Åter till det rätta ämnet...
Jo hon är galet duktig! Kontakta henne gärna om ni behöver en fotograf. www.veraphoto.se

Här är min fina canvas och en liten glimt från mitt hem...
Det är hallen man skymtar i bakgrunden


Så fin!
Haha...det är nästan så man kan tro att det är en reklambild för Nova Star. Men det är klart att man klär sina barn i de kläderna som man tycker är extra snygga, speciellt vid en fotografering och då blir det ju Nova Star för mina barn =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar