torsdag 13 januari 2011

Less less less

Åh jag satt hela dagen igår med en kort paus för middag på kvällen för att leta det perfekta hotellet/vingård/lantgård i Toscana. Och visst jag har hittat några men de är inte lika bra som det första som vi hittade så jag letar vidare i jakten på en som är lika bra.
Ett stort problem med de som jag trots allt hittat är hur tusan vi ska ta oss dit från flygplatsen. Jag var inne på att vi skulle hyra bil men det blir väldigt dyrt då vi faktiskt inte kommer använda den under veckan och för att åka tur och retur till flyget måste då bli billigare med taxi eller privatchaufför om jag lyckas hitta det vill säga. Allra bäst vore en buss eller tåg utan byten men så enkelt lär det ju inte vara.

Jag låg i natt och kunde inte sova pga av riktigt kraftig huvudvärk efter smällen i dörren och spänd nacke efter jag suttit vid datorn hela dagen. Och då kom jag på ytterligare en öppning hur jag kan söka för att kanske hitta det ultimata stället. Jag är riktigt duktig på att leta upp saker på internet så om jag inte hittar något annat ställe så finns det helt enkelt inte, iallafall inte på internet ;-)

Nej men det är väl bara att köra på igen då...hm.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar