fredag 14 januari 2011

Resultat

Nu börjar jag känna resultat av träningen, för visst tränar jag fortfarande. Helt otroligt och jag hade aldrig trott det men jag tränar varje kväll. Jag har även fått lite tips av maken så min träning har utökats något också. Nu är ju inte jag den som toktränar, långt därifrån, men jag tränar tillräckligt och det räcker gott och väl för en småbarnsmamma som mig. Hade jag inte fått resultat hade jag tränat mer givetvis (eller?) men nu behövs inte det (tack gode gud för det).
Resultat var det ja..
Jag känner tydligt att mitt flubb börjar minska på höfterna och volangerna på sidorna. Jag kan även se lite men det är inte tillräckligt för att andra ska se och tänka på det. Huvudsaken är att jag märker det för då blir jag också peppad att fortsätta.

Crosstrainer är verkligen som gjord för mig =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar